Årets företagsevent

Börjar det bli dags att planera för årets företagsevent? Att bjuda in kunder och tänkbara kunder är något som kan vara en stor fördel för ett företag. Framförallt så kan man under lite lättare former umgås och lära känna varandra bättre. Helt klart så gäller det att planera eventet så det blir mint lika succéartat som förra året.

Förhoppningsvis så gjordes det en utvärdering från förra årets event så ni vet vad ni kan göra bättre och om det finns programpunkter som ni helt kan strunta i. Det kanske också kommit framönskemål om olika saker som kan hända under ert företagsevent. Det är viktigt att lyssna på hur förra årets deltagare uppfattade eventet och plocka russinen ur kakan så att säga.

I år kanske ni ska satsa på att boka in magiker Hans Lindström som underhållare.  Hans är en trollkarl med erfarenhet av många företagsevent och kan ta en publik på ett magiskt sätt. Det är alltid trevligt med lite lättare underhållning i ett annars faktaspäckat program som det kan vara på ett event med företag. Självklart så är det informationen om företaget och de produkter och tjänster som man har som ska stå i fokus.

Se till att göra en utvärdering även detta år så ni får svart på vitt vad som besökarna tycke var bra och vad som var mindre bra. Detta blir hjälp till nästa års planering av ert event. Förhoppningsvis så kan ni hitta nya trevliga programpunkter att ta med då.